ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ


2023-2024 навчальний рік

ІІІ засідання

15 травня відбулося ІІІ засідання творчої лабораторії класних керівників. Члени творчої лабораторії опрацювали тему "Формування культури поведінки та спілкування здобувачів освіти", розглянувши такі питання:

1. Роль класного керівника у вихованні культури поведінки (Курганова О. В., класний керівник 8-Б класу, керівник творчої лабораторії класних керівників).

2. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості здобувача освіти (Кедрук С. М., класний керівник 11-Б класу).

3. Підлітковий вік - вік можливостей і ризиків (Ковальчук О. М., класний керівник 9-Б класу).

4. Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти (Примак-Моргус О. В., практичний психолог).

5. Співпраця класного керівника та батьків – запорука успішного виховання гармонійної особистості (Пшенко Л. В., класний керівник 9-А класу).

Під час виконання практичного завдання "Вирішуємо конфлікти мирно: протидія булінгу в учнівському колективі" класні керівники створили пам'ятку "Як запобігти булінгу: рекомендації батькам".

Підводячи підсумки роботи творчої лабораторії класних керівників за 2023-2024 навчальний рік, члени творчої лабораторії обговорили перспективний план виховної роботи на наступний рік.

ІІ засідання

    На ІІ засіданні творчої лабораторії класних керівників у форматі круглого столу була опрацьована тема "Ментальне здоров’я: психологічна підтримка вчителів та учнів в умовах війни".
    Курганова О. В., класний керівник 8-Б класу, керівник творчої лабораторії, презентувала колегам правила стресостійкості та протидії емоційному вигоранню вчителів.


    Осипчук Ю. І., класний керівник 6-Б класу, ознайомила присутніх із інструментами комунікації вчителів та дітей у стресових ситуаціях, алгоритмом надання розвивального зворотнього зв’язку дитині у проблемній ситуації та тим, як говорити про війну із дітьми різних вікових груп.

    Олійник А. В., класний керівник 11-А класу, зосередила увагу класних керівників на адаптації здобувачів освіти до освітнього процесу в умовах довготривалого стресу.
    Тимошик Ю. М., класний керівник 4-Б класу, ознайомила колег із практичним посібником «Ресурсна скриня» Світлани Ройз та презентувала практичні вправи, які можна використати для посилення стресостійкості дітей в умовах війни, щоб допомогти дітям розрізняти емоції, називати їх.
    Надихнувшись доповідями колег, члени творчої лабораторії виконали практичні вправи курсу «Практичні навички подолання стресу» (Асоціація інноваційної та цифрової освіти) і опрацювали інфографіку з теми «Академічна доброчесність. Де і коли на нас чекає плагіат?»





І засідання

    30 серпня 2023 року відбулося засідання творчої лабораторії класних керівників, на якому було розглянуто особливості організації виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік, а також підвищення фахової компетентності класних керівників.
    На засіданні будо проаналізовано роботу структури за 2022-2023 навчальний рік. Цьогоріч цей напрямок методичної роботи очолила Курганова О.В. Класні керівники обговорили та визначили основні напрямки роботи на новий навчальний рік. Було опрацьовано Лист Міністерства освіти і науки України “Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році”. Заступник директора з навчально-виховної роботи, Несесюк Л. Р., ознайомила педагогів із методичними рекомендаціями РОІППО з питань організації виховної роботи на період дії правового режиму воєнного стану у закладах освіти. Члени творчої лабораторії повторили алгоритм дій вчителів у разі проведення занять та увімкненні сигналів тривоги. Заступник директора з навчально-виховної роботи, Киріша І. П., ознайомила із рекомендаціями щодо планування виховної роботи на І семестр та з організацією роботи з батьками упродовж навчального року. Педагог-організатор, Середа Ю. М., ознайомила класних керівників з організацією учнівського самоврядування у закладі у 2023-2024 навчальному році. Класний керівник 4-А класу, Козьмін А. В., виступила з доповіддю на тему “Сучасний урок — виклик сьогодення. Нестандартні форми навчання та виховання НУШ.”





2022-2023 навчальний рік

ІІ засідання

   1 листопада у форматі круглого столу відбулося друге засідання творчої лабораторії класних керівників з теми "Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в сучасних умовах».

    На початку зустрічі колеги створили "Коло побажань" та налаштувались на творчу співпрацю.
    Фесюк Н.Є. у теоретичній частині ознайомила класних керівників з різними напрямками роботи щодо підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учасників освітнього процесу в умовах сьогодення. Козачок Л.В. розповіла про сучасні інноваційні підходи, що сприяють формуванню національної свідомості.
    Під час "Аукціону ідей" колеги створювали буклети для батьків «Як виховати патріота у сім'ї», обмінюючись власним досвідом та використовуючи актуальні джерела.
    Практичне заняття "Інструментарій сучасного вчителя для організації годин спілкування під час дистанційного навчання" провела Олійник А.В., запропонувавши ефективні та корисні цифрові ресурси.

А на завершення засідання творчої лабораторії класним керівникам було запропоновано домашнє завдання- використовувати нові технологічні інструменти у проведенні виховної роботи під час дистанційного навчання.



2021-2022 навчальний рік

    Підсумкове засідання творчої лабораторії класних керівників "Шляхи забезпечення творчих партнерських стосунків учителів, батьків та учнів в умовах реформування освіти" було зреалізоване у форматі методичних діалогів.
    Прослухавши доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Киріши І.П. "Психоло-педагогічні знання, професійні вміння і навички-важлива складова в педагогічному трикутнику "дитина-батьки-вчитель", педагоги-виховники проаналізували особливості роботи з батьками у контексті реалій воєнного часу.
    Цікавими знахідками зі своєї методичної палітри поділились Кедрук С.М., класний керівник 9-Б класу та Пшенко Л.В., класний керівник 7-А класу.
    "Творчі сходинки"- так називався звіт класних керівників про навчання на онлайн-курсах, участь у вебінарах, тренінгах, різноманітних конкурсах.
    У формі «аукціону ідей» розглядались педагогічні напрацювання щодо підвищення позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності.
  Ушакова О.Ю., керівник творчої лабораторії класних керівників, провела анкетування "Усвідомив, навчився, використаю" з метою визначення сильних та слабких сторін у роботі педагогів .
    Підсумувавши діяльність творчої лабораторії за рік, учасники творчої лабораторії долучились до обговорення методичних перспектив. Вони висловили свої ідеї щодо траєкторій розвитку вихованців ліцею, перспектив роботи класного керівника у контексті нових реалій та пропозиції щодо планування засідань на наступний рік.





2020-2021 навчальний рік

Документ 1

Документ 2

Немає коментарів:

Дописати коментар