ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ


2024-2025 навчальний рік

ІІ засідання

    27 грудня відбулося ІІ засідання творчої лабораторії класних керівників. Члени структури опрацювали тему "Формування культури поведінки та спілкування здобувачів освіти. Пошук ефективних рішень". Осипчук Ю. І., класний керівник 7-Б класу, ознайомила присутніх із роллю класного керівника у розвитку внутрішньої свободи учнів, їх здатності до об'єктивної самооцінки і саморегуляції поведінки, до морального самовдосконалення. Киріша І. П., класний керівник 9-А класу, розповіла про спільну роботу громадськості, закладу освіти та сім'ї у становленні особистості. Разом із Луцов'ят Ф. В., класним керівником 8-А класу, члени творчої лабораторії занурилися у питання гуманізації освітнього процесу як одного з напрямків подолання булінгу в освітньому середовищі. Разом із Олійник А. В., класним керівником 5-Б класу, розглянули вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров'я дітей, підлітків та дорослих. Також члени творчої лабораторії обговорили питання "Превентивне виховання: проблеми, пошуки, перспективи".

І засідання

    30 серпня відбулося І засідання творчої лабораторії класних керівників, на якому були розглянуті питання про особливості організації виховної роботи на 2024-2025 навчальний рік, а також національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення.
    Керівник творчої лабораторії Курганова О. В. проаналізувала роботу структури за 2023-2024 н. р. Класні керівники обговорили та визначили основні напрямки роботи на новий навчальний рік. Було опрацьовано Лист Міністерства освіти і науки України “Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти”. Заступник директора з навчально-виховної роботи Несесюк Л. Р. ознайомила присутніх із методичними рекомендаціями РОІППО з питань організації виховної роботи на період дії правового режиму воєнного стану у навчальних закладах. Заступник директора з навчально-виховної роботи Киріша І. П. розповіла про рекомендації щодо планування виховної роботи на І семестр та організації роботи з батьками упродовж навчального року. Члени творчої лабораторії повторили алгоритм дій у разі увімкнення сигналів тривоги під час проведення занять.
    Практична частина засідання була присвячена дослідженню національно-патріотичного виховання учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану (Курганова О. В., класний керівник 9-Б класу, керівник творчої лабораторії класних керівників); вихованню громадянина-патріота в умовах НУШ (Ромашко Н. Р., класний керівник 8-Б класу). Також на засіданні розглянули питання "Форми та методи формування національної свідомості та свідомості здобувачів освіти" (Ковтун І. А., класний керівник 2 класу) та "Психолого-педагогічні методи і прийоми у діагносто-корекційній роботі класного керівника з дітьми девіантною поведінкою" (Примак-Моргус О. В., практичний психолог).





2023-2024 навчальний рік

ІІІ засідання

15 травня відбулося ІІІ засідання творчої лабораторії класних керівників. Члени творчої лабораторії опрацювали тему "Формування культури поведінки та спілкування здобувачів освіти", розглянувши такі питання:

1. Роль класного керівника у вихованні культури поведінки (Курганова О. В., класний керівник 8-Б класу, керівник творчої лабораторії класних керівників).

2. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості здобувача освіти (Кедрук С. М., класний керівник 11-Б класу).

3. Підлітковий вік - вік можливостей і ризиків (Ковальчук О. М., класний керівник 9-Б класу).

4. Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти (Примак-Моргус О. В., практичний психолог).

5. Співпраця класного керівника та батьків – запорука успішного виховання гармонійної особистості (Пшенко Л. В., класний керівник 9-А класу).

Під час виконання практичного завдання "Вирішуємо конфлікти мирно: протидія булінгу в учнівському колективі" класні керівники створили пам'ятку "Як запобігти булінгу: рекомендації батькам".

Підводячи підсумки роботи творчої лабораторії класних керівників за 2023-2024 навчальний рік, члени творчої лабораторії обговорили перспективний план виховної роботи на наступний рік.

ІІ засідання

    На ІІ засіданні творчої лабораторії класних керівників у форматі круглого столу була опрацьована тема "Ментальне здоров’я: психологічна підтримка вчителів та учнів в умовах війни".
    Курганова О. В., класний керівник 8-Б класу, керівник творчої лабораторії, презентувала колегам правила стресостійкості та протидії емоційному вигоранню вчителів.


    Осипчук Ю. І., класний керівник 6-Б класу, ознайомила присутніх із інструментами комунікації вчителів та дітей у стресових ситуаціях, алгоритмом надання розвивального зворотнього зв’язку дитині у проблемній ситуації та тим, як говорити про війну із дітьми різних вікових груп.

    Олійник А. В., класний керівник 11-А класу, зосередила увагу класних керівників на адаптації здобувачів освіти до освітнього процесу в умовах довготривалого стресу.
    Тимошик Ю. М., класний керівник 4-Б класу, ознайомила колег із практичним посібником «Ресурсна скриня» Світлани Ройз та презентувала практичні вправи, які можна використати для посилення стресостійкості дітей в умовах війни, щоб допомогти дітям розрізняти емоції, називати їх.
    Надихнувшись доповідями колег, члени творчої лабораторії виконали практичні вправи курсу «Практичні навички подолання стресу» (Асоціація інноваційної та цифрової освіти) і опрацювали інфографіку з теми «Академічна доброчесність. Де і коли на нас чекає плагіат?»





І засідання

    30 серпня 2023 року відбулося засідання творчої лабораторії класних керівників, на якому було розглянуто особливості організації виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік, а також підвищення фахової компетентності класних керівників.
    На засіданні будо проаналізовано роботу структури за 2022-2023 навчальний рік. Цьогоріч цей напрямок методичної роботи очолила Курганова О.В. Класні керівники обговорили та визначили основні напрямки роботи на новий навчальний рік. Було опрацьовано Лист Міністерства освіти і науки України “Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році”. Заступник директора з навчально-виховної роботи, Несесюк Л. Р., ознайомила педагогів із методичними рекомендаціями РОІППО з питань організації виховної роботи на період дії правового режиму воєнного стану у закладах освіти. Члени творчої лабораторії повторили алгоритм дій вчителів у разі проведення занять та увімкненні сигналів тривоги. Заступник директора з навчально-виховної роботи, Киріша І. П., ознайомила із рекомендаціями щодо планування виховної роботи на І семестр та з організацією роботи з батьками упродовж навчального року. Педагог-організатор, Середа Ю. М., ознайомила класних керівників з організацією учнівського самоврядування у закладі у 2023-2024 навчальному році. Класний керівник 4-А класу, Козьмін А. В., виступила з доповіддю на тему “Сучасний урок — виклик сьогодення. Нестандартні форми навчання та виховання НУШ.”





2022-2023 навчальний рік

ІІ засідання

   1 листопада у форматі круглого столу відбулося друге засідання творчої лабораторії класних керівників з теми "Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в сучасних умовах».

    На початку зустрічі колеги створили "Коло побажань" та налаштувались на творчу співпрацю.
    Фесюк Н.Є. у теоретичній частині ознайомила класних керівників з різними напрямками роботи щодо підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учасників освітнього процесу в умовах сьогодення. Козачок Л.В. розповіла про сучасні інноваційні підходи, що сприяють формуванню національної свідомості.
    Під час "Аукціону ідей" колеги створювали буклети для батьків «Як виховати патріота у сім'ї», обмінюючись власним досвідом та використовуючи актуальні джерела.
    Практичне заняття "Інструментарій сучасного вчителя для організації годин спілкування під час дистанційного навчання" провела Олійник А.В., запропонувавши ефективні та корисні цифрові ресурси.

А на завершення засідання творчої лабораторії класним керівникам було запропоновано домашнє завдання- використовувати нові технологічні інструменти у проведенні виховної роботи під час дистанційного навчання.



2021-2022 навчальний рік

    Підсумкове засідання творчої лабораторії класних керівників "Шляхи забезпечення творчих партнерських стосунків учителів, батьків та учнів в умовах реформування освіти" було зреалізоване у форматі методичних діалогів.
    Прослухавши доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Киріши І.П. "Психоло-педагогічні знання, професійні вміння і навички-важлива складова в педагогічному трикутнику "дитина-батьки-вчитель", педагоги-виховники проаналізували особливості роботи з батьками у контексті реалій воєнного часу.
    Цікавими знахідками зі своєї методичної палітри поділились Кедрук С.М., класний керівник 9-Б класу та Пшенко Л.В., класний керівник 7-А класу.
    "Творчі сходинки"- так називався звіт класних керівників про навчання на онлайн-курсах, участь у вебінарах, тренінгах, різноманітних конкурсах.
    У формі «аукціону ідей» розглядались педагогічні напрацювання щодо підвищення позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності.
  Ушакова О.Ю., керівник творчої лабораторії класних керівників, провела анкетування "Усвідомив, навчився, використаю" з метою визначення сильних та слабких сторін у роботі педагогів .
    Підсумувавши діяльність творчої лабораторії за рік, учасники творчої лабораторії долучились до обговорення методичних перспектив. Вони висловили свої ідеї щодо траєкторій розвитку вихованців ліцею, перспектив роботи класного керівника у контексті нових реалій та пропозиції щодо планування засідань на наступний рік.





2020-2021 навчальний рік

Документ 1

Документ 2

Немає коментарів:

Дописати коментар