2023-2024 навчальний рік
ІІІ засідання
15 травня відбулося ІІІ засідання творчої лабораторії
класних керівників. Члени творчої лабораторії опрацювали тему "Формування
культури поведінки та спілкування здобувачів освіти", розглянувши такі
питання:
1. Роль класного керівника у вихованні культури поведінки
(Курганова О. В., класний керівник 8-Б класу, керівник творчої лабораторії
класних керівників).
2. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості
здобувача освіти (Кедрук С. М., класний керівник 11-Б класу).
3. Підлітковий вік - вік можливостей і ризиків (Ковальчук О.
М., класний керівник 9-Б класу).
4. Психологічний клімат учнівського колективу,
міжособистісні конфлікти (Примак-Моргус О. В., практичний психолог).
5. Співпраця класного керівника та батьків – запорука
успішного виховання гармонійної особистості (Пшенко Л. В., класний керівник 9-А
класу).
Під час виконання практичного завдання "Вирішуємо
конфлікти мирно: протидія булінгу в учнівському колективі" класні
керівники створили пам'ятку "Як запобігти булінгу: рекомендації
батькам".
Підводячи підсумки роботи творчої лабораторії класних
керівників за 2023-2024 навчальний рік, члени творчої лабораторії обговорили
перспективний план виховної роботи на наступний рік.
ІІ засідання
На ІІ засіданні творчої лабораторії класних керівників у форматі круглого столу була опрацьована тема "Ментальне здоров’я: психологічна підтримка вчителів та учнів в умовах війни".
Курганова О. В., класний керівник 8-Б класу, керівник творчої лабораторії, презентувала колегам правила стресостійкості та протидії емоційному вигоранню вчителів.
Осипчук Ю. І., класний керівник 6-Б класу, ознайомила присутніх із інструментами комунікації вчителів та дітей у стресових ситуаціях, алгоритмом надання розвивального зворотнього зв’язку дитині у проблемній ситуації та тим, як говорити про війну із дітьми різних вікових груп.
Олійник А. В., класний керівник 11-А класу, зосередила увагу класних керівників на адаптації здобувачів освіти до освітнього процесу в умовах довготривалого стресу.
Тимошик Ю. М., класний керівник 4-Б класу, ознайомила колег із практичним посібником «Ресурсна скриня» Світлани Ройз та презентувала практичні вправи, які можна використати для посилення стресостійкості дітей в умовах війни, щоб допомогти дітям розрізняти емоції, називати їх.
Надихнувшись доповідями колег, члени творчої лабораторії виконали практичні вправи курсу «Практичні навички подолання стресу» (Асоціація інноваційної та цифрової освіти) і опрацювали інфографіку з теми «Академічна доброчесність. Де і коли на нас чекає плагіат?»
І засідання
30 серпня 2023 року відбулося засідання творчої лабораторії класних керівників, на якому було розглянуто особливості організації виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік, а також підвищення фахової компетентності класних керівників.
На засіданні будо проаналізовано роботу структури за 2022-2023 навчальний рік. Цьогоріч цей напрямок методичної роботи очолила Курганова О.В. Класні керівники обговорили та визначили основні напрямки роботи на новий навчальний рік. Було опрацьовано Лист Міністерства освіти і науки України “Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році”. Заступник директора з навчально-виховної роботи, Несесюк Л. Р., ознайомила педагогів із методичними рекомендаціями РОІППО з питань організації виховної роботи на період дії правового режиму воєнного стану у закладах освіти. Члени творчої лабораторії повторили алгоритм дій вчителів у разі проведення занять та увімкненні сигналів тривоги. Заступник директора з навчально-виховної роботи, Киріша І. П., ознайомила із рекомендаціями щодо планування виховної роботи на І семестр та з організацією роботи з батьками упродовж навчального року. Педагог-організатор, Середа Ю. М., ознайомила класних керівників з організацією учнівського самоврядування у закладі у 2023-2024 навчальному році. Класний керівник 4-А класу, Козьмін А. В., виступила з доповіддю на тему “Сучасний урок — виклик сьогодення. Нестандартні форми навчання та виховання НУШ.”
2022-2023 навчальний рік
ІІ засідання
1 листопада у форматі круглого столу відбулося друге засідання творчої лабораторії класних керівників з теми "Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в сучасних умовах».
На початку зустрічі колеги створили "Коло побажань" та налаштувались на творчу співпрацю.
Фесюк Н.Є. у теоретичній частині ознайомила класних керівників з різними напрямками роботи щодо підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учасників освітнього процесу в умовах сьогодення. Козачок Л.В. розповіла про сучасні інноваційні підходи, що сприяють формуванню національної свідомості.
Під час "Аукціону ідей" колеги створювали буклети для батьків «Як виховати патріота у сім'ї», обмінюючись власним досвідом та використовуючи актуальні джерела.
Практичне заняття "Інструментарій сучасного вчителя для організації годин спілкування під час дистанційного навчання" провела Олійник А.В., запропонувавши ефективні та корисні цифрові ресурси.
А на завершення засідання творчої лабораторії класним керівникам було запропоновано домашнє завдання- використовувати нові технологічні інструменти у проведенні виховної роботи під час дистанційного навчання.
2021-2022 навчальний рік
Підсумкове засідання творчої лабораторії класних керівників "Шляхи забезпечення творчих партнерських стосунків учителів, батьків та учнів в умовах реформування освіти" було зреалізоване у форматі методичних діалогів.
Прослухавши доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Киріши І.П. "Психоло-педагогічні знання, професійні вміння і навички-важлива складова в педагогічному трикутнику "дитина-батьки-вчитель", педагоги-виховники проаналізували особливості роботи з батьками у контексті реалій воєнного часу.
Цікавими знахідками зі своєї методичної палітри поділились Кедрук С.М., класний керівник 9-Б класу та Пшенко Л.В., класний керівник 7-А класу.
"Творчі сходинки"- так називався звіт класних керівників про навчання на онлайн-курсах, участь у вебінарах, тренінгах, різноманітних конкурсах.
У формі «аукціону ідей» розглядались педагогічні напрацювання щодо підвищення позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності.
Ушакова О.Ю., керівник творчої лабораторії класних керівників, провела анкетування "Усвідомив, навчився, використаю" з метою визначення сильних та слабких сторін у роботі педагогів .
Підсумувавши діяльність творчої лабораторії за рік, учасники творчої лабораторії долучились до обговорення методичних перспектив. Вони висловили свої ідеї щодо траєкторій розвитку вихованців ліцею, перспектив роботи класного керівника у контексті нових реалій та пропозиції щодо планування засідань на наступний рік.
2020-2021 навчальний рік
Документ 1
Документ 2
Немає коментарів:
Дописати коментар