Структура та органи управління закладу освіти


Лук’яненко Божена Анатоліївна – директор гімназії 

Заступники директора з навчально-виховної роботи

          Несесюк Людмила Ростиславівна                       Киріша Ірина Пилипівна


 
Кальчук Ніна Василівна - педагог-організатор


Примак-Моргус Оксана Василівна - практичний психолог




Кедрук Світлана Миколаївна - вчитель української мови та літератури 

Фесюк Наталія Євгенівна - вчитель української мови та літератури 


Бородавка Лідія Василівна, Ушакова Оксана Юріївна - вчителі історії

Симонець Наталія Володимирівна - вчитель зарубіжної літератури

Киріша Ірина Пилипівна - вчитель зарубіжної літератури

Лук’яненко Божена Анатоліївна - вчитель математики

Кириша Галина Петрівна - вчитель математики

Ковальчук Оксана Михайлівна - вчитель математики


Олійник Алла Володимирівна - вчитель математики та інформатики


Козачок Людмила Василівна - вчитель фізики та астрономії

Курганова Ольга Валеріївна - вчитель біології


Пшенко Людмила Василівна - вчитель біології


Осипчук Юлія Ісаківна - вчитель географії

Несесюк Людмила Ростиславівна - вчитель хімії

Кравчук Інга Ярославівна - вчитель англійської мови

Жигун Оксана Миколаївна - вчитель англійської мови

Ромашко Наталія Романівна - вчитель трудового навчання

Кусік Оксана Володимирівна - вчитель образотворчого мистецтва

Середа Юлія Миколаївна - вчитель фізичної культури

Рахметов Тимур Нуретдінович - вчитель фізичної культури


Бочкарьова Ольга Василівна - вчитель фізичної культури


Козьмін Алла Василівна - вчитель початкових класів

Давидчук Тетяна Федотівна - вчитель початкових класів

Ковтун Ірина Анатоліївна - вчитель початкових класів


Тимошик Юлія Миколаївна - вчитель початкових класів


Перебенесюк Наталія Степанівна - вчитель початкових класів

Аргута Олена Іванівна - асистент вчителя для дітей з особливими освітніми потребами


Романчук Юлія Юріївна - асистент вчителя для дітей з особливими освітніми потребами


Захожа Антоніна Валеріївна - завідувач бібліотекою 


Рижа Інна Василівна - асистент вчителя для дітей з особливими освітніми потребами


Якісний склад педпрацівників

Всього учителів 34:

·       вища кваліфікаційна категорія – 20 (59%),

·       І кваліфікаційна категорія – 8 (24%)

·       ІІ кваліфікаційна категорія – 2 (6%)

·       Спеціаліст – 4 (11%)

               Педагогічні звання мають:

 “учитель-методист”:

1. Давидчук Тетяна Федотівна
2. Бородавка Лідія Василівна
3. Козьмін Алла Василівна
4. Луцов’ят Філоніла Василівна
5. Несесюк Людмила Ростиславівна
6. Олійник Алла Володимирівна

“старший вчитель”:

1. Симонець Наталія Володимирівна
2. Ромашко Наталія Романівна
3. Ковтун Ірина Анатоліївна
4. Лук’яненко Божена Анатоліївна
5. Курганова Ольга Валеріївна
6. Пшенко Людмила Василівна
7. Козачок Людмила Василівна
8. Киріша Ірина Пилипівна




МІСІЯ ГІМНАЗІЇ:
Гімназія – сучасний заклад освіти, лідер освіти громади, який забезпечує високу якість освіти і конкурентно-спроможність своїх вихованців, задовільняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює безпечні сучасні та комфортні умови для вільного розвитку соціально-компетентної особистості, повноцінного інтелектуального, творчого, морального та фізичного розвитку дитини, примножує культуру й духовність в усій різноманітності національних та світових зразків, тобто заклад самореалізації, життєтворчості та соціалізації компетентної особистості.

ВІЗІЯ ГІМНАЗІЇ:
Через педагогіку партнерства, дитиноцентризм, свободу і творчість учителя до створення умов для якісної освіти та гармонійного розвитку соціально-компетентної особистості в умовах розбудови Нової української школи.

НАШІ ЦІННОСТІ:
1. Здоров’я, безпека та комфорт дитини.
2. Формування життєвих компетентностей.
3. Створення багатовимірного освітнього простору, зорієнтованого на індивідуальний розвиток та соціалізацію особистості через гармонійне та наскрізне поєднання навчання і виховання;
4. Рівний доступ учнів до якісної освіти.
5. Педагогіка партнерства.
6. Виховання національьно-свідомого громадянина України, патріота;
7. Задоволення потреб сім’ї та суспільства в повновцінному фізичному, психологічному і освітньому розвитку учня.
8. Підвищення рівня фахової майстерності педагогічних працівників шляхом упровадження в освітній процес інноваційних технологій.
9. Впровадження сучасної інформаційної системи навчання, створення і розвиток особистісно-зорієнтованого освітнього середовища.

4 коментарі:

  1. Хароша школа наверно не советую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Раджу зайти і відчути комфорт та теплу атмосферу у ліцеї.
      В мене склалася думка, що ви не були давненько у цьому закладі, а можливо, й не знаєте, де він знаходиться.

      Видалити
    2. А можна ваш двієчник зайде відчути комфорт та теплу атмосферу?)

      Видалити
    3. Дариночко, це ти себе віднесла до "двієчників"? Для тебе, особливо, відкриті завжди двері нашого закладу. Приходь.

      Видалити