2024-2025 навчальний рік
І засідання
На першому засіданні вчителів МК математичного циклу було сплановано роботу на 2024-2025 навчальний рік, де передбачено орієнтацію на інноваційні технології, інтерактивні методи підготовки й проведення уроків та позакласних заходів, формування суспільних цінностей гімназистів.
Вчителі обговорили особливості оцінювання за новими рекомендаціями результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, опрацювали галузеві критерії оцінювання. На засіданні педагоги опрацювали методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу, спланували роботу з обдарованими дітьми. Учитель Козачок Л.В. висвітлила питання «Формування відповідального ставлення до результатів навчання шляхом використання прийому самооцінювання та взаємооцінювання під час перевірки знань». Під час обговорення особливостей оцінювання 2024, кожен з педагогів поділилися своїм досвідом впровадження формувального оцінювання на уроках. Лук’яненко Б.А., директор ліцею, акцентувала увагу вчителів на створенні безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану. Креативним завершенням заняття стали жартівливі картки - передбачення на новий навчальний рік, які підготувала вчитель інформатики Олійник А.В.
2023-2024 навчальний рік
ІІІ засідання
Третє підсумкове засідання методичної комісії вчителів математичного циклу з теми «Пути удосконалення роботи учителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій» відбулося у форматі «обміну думками». Заслухали доповідь вчителя математики Кіріші Г.П «Вивчення математики у школах США та країнах Євросоюзу».
Про шляхи створення оптимальних умов для розвитку розумових здібностей учнів шляхом використання методів розвитку розповіла вчитель фізики Козачок Л.В. Вчителі-предметники опрацьовували модельні навчальні програми, змістові лінії з предметів, знайомилися з методичними особливостями організації освітнього процесу, рекомендаціями щодо викладання предметів на 2024-2025 рік.
Огляд нормативно-правових документів щодо порядку закінчення 2023-2024 року Лук'яненко Б.А.
Проаналізувала роботу методичної комісії за 2023-2024 н.р. її керівник Ковальчук О.М. та окреслила такі завдання на наступний рік:
1. Продовжувати вести активну роботу з впровадження сучасних освітніх технологій
2. Створювати всі умови для самореалізації всіх учасників освітнього процесу шляхом активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, розкриття їх творчого потенціалу та участі в інноваційній діяльності.
3. Підвищувати рівень навчальної мотивації та якість знань учнів через залучення їх до різних видів роботи.
4. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів, використовуючи навчальні
семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, засідання МК.
семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, засідання МК.
ІІ засідання
Методична комісія вчителів математичного циклу на іншому засіданні опрацювала тему «Пути підвищення якості навчання з використанням нових технологій». З цікавими, змістовними, практично спрямованими завданнями через методичну сесію «Система формувального оцінювання здобувачів освіти: розвиток ученика, а не наказання» працювала вчитель фізики Козачок Л.В., демонструючи колегам потенціал інтерактивних сервісів Kahoot, Learningapps, Wordwall . З одним із методів творчого пошуку стратегічних рішень, що спирається на групову генерацію ідей, що висуваються, обговорюються та приймаються – брейнстормінг, ознайомила вчитель математики Кириша Г.П через доповідь «Організація освітнього процесу шляхом використання технологій змішаного навчання». Вчитель математики Ковальчук О.М. провела з колегами практичне заняття з використанням QR-кодів через мобільний приклад Plikers. Ця технологія дозволяє проводити фронтальні опитування під час навчального заняття з використанням смартфону та покращувати зворотний зв'язок із класом.
Ділилася досвідом у сфері використання медіаосвітніх та інтернет-технологій в організації освітньої діяльності НУШ вчитель інформатики Олійник А.В. Вчителі заслухали заступника директора з навчально-виховної роботи Несесюк Л.Р. про результати проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад
Члени методичної комісії разом із директором Лук'яненка Б.А. активно працювали на практикумі «Самооцінювання та взаємооцінювання – один з основних елементів ефективності сучасного уроку», опрацьовували різноманітні прийоми та технології.
Методична комісія вчителів математичного циклу протягом 2023-2024 н.р. продовжити роботу над науково-методичною проблемною темою «Формування та розвиток життєвих компетентностей особистості при вивченні предметів математичного циклу». На першому серпневому засіданні педагоги розглянули навчальні програми на основі модельних навчальних програм з математики та інформатики для учнів 5,6 класів; опрацювали методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу на уроках математики, інформатики, фізики, хімії у 2022-2023 н.р.; спланували роботу з обдарованими дітьми, обговорювали плани проведення предметних тижнів та олімпіад, виступали з лекціями та доповідями. Особливу увагу педагоги зосередили на опрацюванні нормативно-правових документів та інструкцій зведення електронного класного журналу.
Учитель математики Ковальчук О.М. через презентацію висвітлила питання «Особливості формувального оцінювання результатів навчання учнів в 5 -11 класів в умовах змішаного навчання» та наголосила на важливості впровадження формувального оцінювання знань учнів.
Учителі Олійник А.В, Корнійчук І.В, Киріша Г.П. створили лепбуки критеріїв оцінювання «Я - вчитель Нової Української школи» і акцентували увагу на важливості ознайомлення учнів з критеріями оцінювання на початку навчального року та перед початком виконання певних видів робіт. Козачок Л.В., учителька фізики, виступила з доповіддю «Про академічну доброчесність» і зосередила увагу на значенні творчої ініціативи, академічної свободи та доброчесності педагогів та учнів. Директор ліцею Лук’яненко Б.А. акцентувала увагу вчителів на створенні безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану.
2022-2023 навчальний рік
ІІ засідання
І засідання
Плідним та цікавим виявилось перше засідання методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу. Педагоги розглянули навчальні програми, створені на основі модельних навчальних програм з математики та інформатики для 5 класу; опрацювали методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу на уроках математики, інформатики, фізики, хімії у 2022-2023 н.р.; спланували роботу з обдарованими дітьми.
Учитель математики Ковальчук О.М. висвітлила питання «Особливості оцінювання в 5 класі НУШ».
У ході обговорення особливостей оцінювання учителі Олійник А.В. та Корнійчук І.В. поділились досвідом впровадження на уроках математики та інформатики формувального оцінювання.
Лук’яненко Б.А., директор ліцею, акцентувала увагу вчителів на створенні безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану. Торкнулись і теми «Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули НУШ» (підготувала вч. математики Кириша Г.П.).
Цікавим та корисним було практичне заняття «Інтерактивні сервіси для створення контенту дистанційного уроку», яке провела для членів МК вчитель інформатики Олійник А.В.
2021-2022 навчальний рік
Підсумкове засідання методичної комісії вчителів математичного циклу відбулося у форматі «коло ідей». Педагогами було апробовано та обговорено шляхи впровадження сучасних інноваційних технологій з метою модернізації освітнього процесу. З доповіддю «Формування компетентностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій» виступила вчитель інформатики Корнійчук І.В. Цікаві ідеї щодо впровадження STEM-технологій в освітньому процесі з використанням міжпредметних зв’язків презентувала молодий вчитель Дідух А.В.
Керівник МК Козачок Л.В. розповіла про особливості впровадження навчальних проєктів на уроках фізики, продемонструвала проєктні роботи учнів.
Кожен учитель мав змогу поділитись власним досвідом і дізнатися щось цікаве у своїх колег. У процесі обміну думками дійшов висновку, що застосування запропонованих форм, методів та інноваційних ідей сприяє удосконаленню роботи вчителів, підвищенню ефективності набуття учащимися знань та формуванню їх життєвих компетентностей. Проаналізувавши роботу МК математичного циклу у 2021-2022 н.р., окреслили методичні перспективи на наступний рік.
У новому навчальному році робота методичної комісії буде фокусуватися на розвитку особистості, націленої на креативну та самостійну діяльність, здатну критично мислити, а також на подолання розриву між теорією та практикою.
Самореалізація особистості педагогічного працівника – це сучасний стратегічний тренд розвитку освіти. Саме так розпочалося практичне заняття з членами методичної комісії вчителів математичного циклу "Методі та форми взаємодії з учнями під час дистанційного навчання" , яке підготувала творчий вчитель інформатики Олійник Алла Володимирівна за ініціативи керівника методичної комісії Козачок Л.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар