МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ



2023-2024 навчальний рік

ІІ засідання
    Методична комісія вчителів математичного циклу на другому засіданні опрацювала тему «Шляхи підвищення якості навчання з використанням новітніх технологій». З цікавими, змістовними, практично спрямованими завданнями через методичну сесію «Система формувального оцінювання здобувачів освіти: розвиток учня, а не покарання» працювала учитель фізики Козачок Л.В., демонструючи колегам потенціал інтерактивних сервісів Kahoot, Learningapps,  Wordwall. З одним із методів творчого пошуку стратегічних рішень, який спирається на групову генерацію ідей, що висуваються, обговорюються й приймаються - брейнстормінг, ознайомила вчитель математики Киріша Г.П через доповідь «Організація освітнього процесу шляхом використання технологій змішаного навчання». Учитель математики Ковальчук О.М. провела з колегами практичне заняття з використанням QR-кодів через мобільний застосунок Plikers. Ця технологія дозволяє проводити фронтальні опитування під час навчального заняття з використанням смартфону та поліпшувати зворотний зв’язок із класом.
    Ділилася досвідом у сфері використання медіаосвітніх та інтернет технологій в організації освітньої діяльності НУШ вчитель інформатики Олійник А.В. Вчителі заслухали заступника директора з навчально-виховної роботи Несесюк Л.Р. про результати проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад.
Члени методичної комісії разом з директором Лук’яненко Б.А. активно працювали на практикумі «Самооцінювання та взаємооцінювання - один з основних елементів ефективності сучасного уроку», опрацьовували різноманітні прийоми та технології.






І засідання
        Методична комісія вчителів математичного циклу упродовж 2023-2024 н.р. продовжить працювати над науково-методичною проблемною темою «Формування та розвиток життєвих компетентностей особистості при вивченні предметів математичного циклу». На першому серпневому засіданні педагоги розглянули навчальні програми на основі модельних навчальних програм з математики та інформатики для учнів 5,6 класів; опрацювали методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу на уроках математики, інформатики, фізики, хімії у 2022-2023 н.р.; спланували роботу з обдарованими дітьми, обговорювали плани проведення предметних тижнів та олімпіад, виступали з лекціями та доповідями. Особливу увагу педагоги зосередили на опрацюванні нормативно-правових документів та інструкцій з ведення електронного класного журналу. 
    Учитель математики Ковальчук О.М. через презентацію висвітлила питання «Особливості формувального оцінювання результатів навчання учнів в 5 -11 класів в умовах змішаного навчання» та наголосила на важливості впровадження формувального оцінювання знань учнів. 

    Учителі Олійник А.В, Корнійчук І.В, Киріша Г.П. створили лепбуки критеріїв оцінювання «Я - вчитель Нової Української школи» і акцентували увагу на важливості ознайомлення учнів з критеріями оцінювання на початку навчального року та перед початком виконання певних видів робіт. Козачок Л.В., учителька фізики, виступила з доповіддю «Про академічну доброчесність» і зосередила увагу на значенні творчої ініціативи, академічної свободи та доброчесності педагогів та учнів. Директор ліцею Лук’яненко Б.А. акцентувала увагу вчителів на створенні безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану.




2022-2023 навчальний рік

ІІ засідання


І засідання
    Плідним та цікавим виявилось перше засідання методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу. Педагоги розглянули навчальні програми, створені на основі модельних навчальних програм з математики та інформатики для 5 класу; опрацювали методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу на уроках математики, інформатики, фізики, хімії у 2022-2023 н.р.; спланували роботу з обдарованими дітьми.
    Учитель математики Ковальчук О.М. висвітлила питання «Особливості оцінювання в 5 класі НУШ».
    У ході обговорення особливостей оцінювання учителі Олійник А.В. та Корнійчук І.В. поділились досвідом впровадження на уроках математики та інформатики формувального оцінювання. 

    Лук’яненко Б.А., директор ліцею, акцентувала увагу вчителів на створенні безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану. Торкнулись і теми «Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули НУШ» (підготувала вч. математики Кириша Г.П.). 
    Цікавим та корисним було практичне заняття «Інтерактивні сервіси для створення контенту дистанційного уроку», яке провела для членів МК вчитель інформатики Олійник А.В.


2021-2022 навчальний рік
Підсумкове засідання методичної комісії вчителів математичного циклу відбулося у  форматі «коло ідей».  Педагогами було апробовано та обговорено шляхи впровадження сучасних інноваційних технологій з метою модернізації освітнього процесу. З доповіддю «Формування  компетентностей  учнів шляхом впровадження інноваційних технологій» виступила вчитель інформатики Корнійчук І.В. Цікаві ідеї щодо впровадження STEM-технологій в освітньому процесі з використанням міжпредметних зв’язків презентувала молодий вчитель  Дідух А.В.  

Керівник МК Козачок Л.В. розповіла про особливості впровадження навчальних проєктів на уроках фізики, продемонструвала проєктні роботи учнів. 



Кожен вчитель мав змогу поділитись власним досвідом і дізнатись щось цікаве у своїх колег. У процесі обміну думками дійшли висновку, що застосування запропонованих  форм, методів та інноваційних ідей  сприяє вдосконаленню роботи вчителів, підвищенню ефективності набуття учнями знань та формуванню їх життєвих компетентностей. Проаналізувавши роботу МК математичного циклу в 2021-2022 н.р., окреслили методичні перспективи на наступний рік.

      У новому навчальному році робота методичної комісії буде фокусуватися на розвитку особистості, націленої на креативну та самостійну діяльність, здатної критично мислити, а також на подолання розриву між теорією та практикою.



Самореалізація особистості педагогічного працівника - це сучасний стратегічний тренд розвитку освіти. Саме так розпочалося практичне заняття з членами методичної комісії вчителів математичного циклу "Методи та форми взаємодії з учнями під час дистанційного навчання", яке підготувала творчий вчитель інформатики Олійник Алла Володимирівна за ініціативи керівника методичної комісії Козачок Л.В.

    Алла Володимирівна у цікавій формі показала як потрібно зацікавити дітей до онлайн-уроків, розкрила свої "ізюминки", які використовує під час дистанційного навчання для тісної взаємодії з учнями, використовуючи можливості інтерактивної дошки Jamboard.

Немає коментарів:

Дописати коментар