вівторок, 31 травня 2022 р.

Ми діти твої, Україно! (до Дня захисту дітей)

Мене захищає матуся,
Землю боронить мій тато!
За мир я щоденно молюся.
Геть з України, кате!

Я мир на землі малюю
І квітами все прикрашаю.
Я посмішку всім дарую!
Та знову тривога лунає...

Мене захищає матуся,
Землю боронить мій тато.
За мир я щоденно молюся!
Геть з України, кате!
Т. Давидчук

    1 червня, перший день літа, в який відзначається Міжнародний день захисту дітей. Це свято – нагадування суспільству про необхідність захищати права дитини, щоб усі діти росли щасливими, навчалися, займалися улюбленою справою і в майбутньому стали чудовими батьками та громадянами своєї країни. Цьогорічний Міжнародний день захисту дітей - це не лише свято радості та надії. Сьогодні - це свято з відтінком тривоги та болю. І саме таким демонструють своє бачення і відчуття учні 1-4 класів Костопільського ліцею №2.



Немає коментарів:

Дописати коментар