Для сучасного вчителя не тільки кожен новий навчальний рік, але і кожен новий день – це несподівані відкриття або дивовижна технологія.
Уявіть собі аквалангіста без спеціального спорядження, який здатний трохи зануритися у море. Вдягнувши маску, він може побачити більше під водою навколо себе. А у гідрокостюмі з повітряним балоном може зануритись ще глибше і побачити те, про що й гадки не мав.
Аби відчувати себе комфортно в морі життя сьогодення, нам потрібне спеціальне спорядження – нові ключові компетентності, а їх розвиток - вимога часу.
Тому упродовж грудня відбулася своєрідна мандрівка по методичному мегаполісу ліцею з презентацією цікавих, нестандартних, інноваційних уроків. Головними трендами стали: міксування досвіду педагогічних працівників; використання інноваційних платформ та методичних кейсів; виокремлення моделі персоналізації в освітньому просторі ліцею; виховання лідерів, креативних особистостей
Підведення підсумків відбулося на педагогічній раді «Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості», мета якої - вироблення позитивної мотивації діяльності педагогічного колективу з вивчення і впровадження технологій компетентнісного навчання та ознайомлення з досвідом ліцею реалізації компетентнісного підходу на уроках різних предметів. Адже зміни у філософії освіти здійснюються на основі чинного Державного стандарту, яким передбачено сформувати особистість, яка бажає і вміє вчитися самостійно; яка сприймає інформацію і вміє з нею працювати, осмислювати, сортувати, творити.
Засідання дружнього колективу відбувалося у формі квесту, під час якого педагоги, працюючи в групах, опановували теоретичні знання, опрацьовували практичні завдання, виконуючи вправу "Пізнай компетентність за описом"; взяли участь у навчальному експерименті, використовуючи метод сторітеллінг; шукали відповідність між ключовими компетентностями учнів за Новим Державним стандартом із відомими у світі людьми.
На завершення методичної зустрічі учасники квесту створили символ 2024 року у художньому стилі та за допомогою техніки "Квілінг", склали гороскоп педагогічним працівникам і здобувачам освіти на 2024 рік.
Завершилася педагогічна рада проведенням самооцінювання своїх знань з даної теми, побудувавши вежу знань, використовуючи цеглинки "Лего" і кольорове оцінювання. За допомогою "Дерева пізнання" зʼясували на якій гілці пізнання на даний момент знаходиться кожен учасник засідання.
Тож, хочеться побажати педагогам ліцею, щоб галерея перемог з кожним роком ставала яскравішою і постійно поповнювалась новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – сучасними методами й прийомами, інноваціями й інтеракціями, що, в свою чергу, сприятиме успішній реалізації науково-методичних надбань та модернізації освітнього процесу в закладі.
Немає коментарів:
Дописати коментар