З 16 по 20 вересня у нашій гімназії пройшов тиждень протидії булінгу, спрямований на захист прав дитини. Адже кожен повинен почувати себе в безпеці. Учні вкотре переконалась, що потрібно поважати свої права, права іншого і вчитися співіснувати разом. Бути гарною людиною - це добра звичка. І прищеплювати її треба змалку.
Для другокласників класний керівник Ковтун І.А. та асистент вчителя Рижа І.В. організували дружні перерви, упродовж яких діти переглянули та обговорили пізнавальний мультфільм «Що робити, якщо тебе ображають», вчились вирішувати конфліктні ситуації з допомогою вправи «Коло вибору» та вивчених «мирилок».
Учні 3 класу (класний керівник Перебенесюк Н.С.) переглянули відеоролик "Булінг та його наслідки", після цього виконали інтерактивну вправу «Чим ми схожі?» та вправу на перевірку розуміння поняття булінгу “Так” -Ні!”.
Під гаслом "Діти проти насильства" учні 5-А класу разом із класним керівником Кедрук С.М. з'ясовували як запобігти насиллю, розглядаючи різні життєві ситуації. П’ятикласники створили ланцюжок добрих слів і уклали абетку "Як жити без насильства", виконавши вправу" Рука допомоги" та обговоривши притчу "Все залишає свій слід".
Під час години спілкування "STOP булінг!" у 5-Б класі (класний керівник Олійник А.В.) учні пригадували що таке булінг, як уникнути проявів насильства, куди можна звернутися у такому випадку та на паперових долоньках написали способи боротьби з булінгом.
Виховна година у 6-А класі (класний керівник Фесюк Н.Є.) "Зупинимо булінг разом" була спрямована на те, щоб шестикласники навчилися розрізняти конфліктні ситуації, вміли контролювати себе та знали способи зупинити булінг. Учні прослухали інформацію про форми булінгу: фізичну, економічну, психологічну, кібербулінг. Також гімназисти прочитали притчу "Все залишає свій слід". Завдяки вправі "Мозковий штурм" діти висловлювали думки про те, що може стати причиною булінгу та як його зупинити. А на завершення, взявши міцно один одного за руки, дружно разом сфотографувались, вкотре довівши: " Разом - ми сила!".
На занятті з елементами тренінгу учні 6-Б класу розглянули поняття булінг, його види та прояви. Класний керівник Середа Ю.М. спонукала дітей розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, а на завершення склали правила безпечної поведінки в мережі Інтернет.
Учні 7-А класу у форматі розмови в дружньому колі розглянули найбільш поширені різновиди булінгу: психологічне і фізичне. Гімназисти з’ясували до яких тяжких наслідків може призвести цькування. Класний керівник Бочкарьова О.В. наголосила, що через поширення ролі Інтернету і соціальних мереж з’явився новий вид цькування – кібербулінг.
Годину спілкування з елементами тренінгу "Зупинимо булінг разом!" у 8-А класі провела Луцов’ят Ф.В. Діти розглядали різні варіанти вирішення конфліктних ситуацій та формували негативне ставлення до булінгу
Рольову гру на створення позитивної атмосфери в колективі «Скажи разом з нами "Ні!" булінгу!» провела із своїми вихованцями класний керівник 8-Б класу Ромашко Н.Р.
Щоб привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернету, спонукати до пошуку виходу із небезпечних ситуацій, класний керівник 9-А класу Киріша І.П. провела із своїми вихованцями практикум «Агресія в інтернеті або кібербулінг». Дев’ятикласники дослідили історію виникнення терміну, найпоширеніші типи кібербулінгу. Учні створили психологічні портрети агресора, потенційної жертви та спостерігача. Виконуючи в групах вправу «Чому так стається?», ліцеїсти намагалися зрозуміти причини, які спонукають кривдника себе так поводити, чому діти стають легкими мішенями і чому спостерігачі часто не втручаються у процес булінгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар