вівторок, 2 березня 2021 р.

Школярі підвищили правові знання

   Проведення місячника правових знань вже стало щорічною традицією лютого у Костопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2. І, зазвичай, учні з нетерпінням чекають зустрічей з представниками служб, поліції, прокуратури, суду та лікарями. І цей рік не став винятком, проте з дотриманням протиепідемічних вимог.
    Так у 2-А та 2-Б класах пройшов ситуативний практикум «Правопорядок у моєму місті» з представниками поліції Незгодою О.В., Бицюком І.В., Якимчуком В.Л., Тимощуком Д.М. Школярі отримали задоволення від незвичного, але корисного заняття, де мали можливість вільно поспілкуватися з правоохоронцями, посидіти у поліцейській машині, приміряти бронежилети, каски, наручники і зробити фото. Під час зустрічі обговорено правила поведінки на шкільному подвір’ї, класі та вулицях міста.





Учні 4-А класу зустрілися з представниками ювенальної превенції Незгодою О.В. та Білерою О.Ю., обговоривши питання «Правові знання». Розгадуючи кросворд, учні опрацювали правила поведінки в Інтернеті. Дітям наголошено про відповідальність неповнолітніх за правопорушення


Крім  цього, упродовж місячника шкільною сестрою медичною Кравчук І.М. проведено профілактичні бесіди «Особиста гігієна школяра» для учнів 3-4 класів, з’ясувавши з учнями призначення предметів індивідуального користування, формуючи гігієнічні навички. Для учнів 7-8 класів проведено бесіду «Вплив шкідливих звичок на здоров’я учнів», визначивши основні причини порушення здоров’я.



З метою вироблення та коригування навичок правомірної поведінки, негативного ставлення до правопорушень, уміння протистояти негативним впливам у 7-Б класі (класний керівник Фесюк Н.Є.) проведено розмову в колі «Знай права, виконуй обов’язки». Учні були свідками «судового засідання», під час якого  з’ясували, які ж права позивачів були порушені, давали їм оцінку. На завершення створили квітку примирення «Права та обов’язки дітей» 



У 7-А класі класним керівником Ушаковою О.Ю. проведено ділову гру «Знай свої права та обов’язки». Діти розгадували кросворди, складали пелюстки щастя з «рожевими мріями». Під час гри акцентувалася увага на правах дитини, які порушуються в родині, у школі, виховуючи повагу до своєї сім’ї, друзів, оточуючих. 




Учні 6-А класу (класний керівник Пшенко Л.В.) стали учасниками правознавчого  калейдоскопу «Мої права та обов’язки». Під час заходу було акцентовано увагу учнів на необхідності знань не лише прав, але й сумлінності виконання обов’язків. Різноманітні емоції викликало обговорення негативних ситуацій із казок, під час якого учні визначали, яке право визначене Конвенцією про права дитини було порушене 

Під час розв’язування вправ на уроці математики у 5-А  класі (вчитель Лук’яненко Б.А.) учні, склавши пазли, дізнавалися про статті із Конвенції про права дитини  та обговорили обов’язки школярів 



А на уроці правознавства у 9-Б класі (вчитель Бородавка Л.В.) відбулося відкрите засідання правової консультації «Знай і дотримуйся своїх прав». Юні правники відповіли на запитання своїх однокласників



Учні 1-Б класу (класний керівник Тимошик Ю.М.) виготовили лепбук «Правова абетка», у якому помістили права дітей, казку про добро,  мирилочки та куточок настрою




Єрмак Г.П. провела конкурс-гру «Знай свої права, дитино» для учнів 4-Б класу. Учні упродовж гри побували на острові «Мудрих книг», із довідкового бюро дізналися, що таке «право», «декларація», «Конвенція». У юридичній консультації казкових героїв дізналися про свої дитячі права, дискутували на тему «Хто може й повинен мене захистити» 


На годині класного керівника у 3-А класі (класний керівник Перебенесюк Н.С.) обговорили обов’язки учнів та правила поведінки у школі. Згадали про турботу та допомогу батькам, догляд за тваринами. У 3-Б класі (класний керівник Максимчук Л.В.) обговорили ситуації, які пропагували навички культурної поведінки, виховання доброти, недопущення правопорушень



Крім цього, класними керівниками проведено індивідуальні бесіди з батьками, діти яких створюють конфліктні ситуації в учнівському колективі, співбесіди з учнями, які мають схильність до правопорушень, батьківські всеобучі рамках програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», онлайн-батьківські збори.

У рамках місячника правових знань  проведено засідання  творчої лабораторії класних керівників з теми "Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв’язання конфліктів".

Завершився місячник правового виховання засіданням РОШЖ «Лідер», на якому розглянуто питання діяльності органів учнівського самоврядування щодо подолання правопорушень та проявів насильства серед неповнолітніх в учнівському середовищі. Крім того, обговорили правила для учнів,  ознайомилися з результатами анкетування «Насильство та його прояви в учнівському середовищі» та переглянули соціальний ролик «Стоп булінг» 

Оскільки місячник правових знань проводився в умовах карантину, то певні заплановані заходи не відбулися.

В результаті спільної індивідуальної роз’яснювально-профілактичної роботи з учнями і батьками вдалося частково активізувати роботу щодо формування у дітей та учнівської молоді правової культури і ціннісного ставлення до себе й до інших; вироблення навичок відповідальної особистості; створення безпечного освітнього середовища, формування навичок цифрової грамотності, поведінки дітей у всесвітній мережі Інтернет.

Немає коментарів:

Дописати коментар