четвер, 25 березня 2021 р.

Здоров'я - найцінніший скарб людини

   Напевно, кожен погодиться із твердженням, що найцінніше, що має людина – здоров’я.
    З метою популяризації серед учнів здорового способу життя, виховання культури безпечної життєдіяльності, профілактики травматизму, отримання вмінь і практичних навичок, у Костопільській ЗОШ №2 триває місячник "Здоров'я дитини - здоров'я нації".
    Так в рамках місячника до учнів 2-А класу(класний керівник Давидчук Т.Ф.) завітала шкільна сестра медична Кравчук І.М., яка провела з дітьми бесіду "Про шкідливі звички та їх наслідки". В ході бесіди діти слухали цінні поради, переглядали ілюстрації, відгадували загадки вікторини та, у формі діалогу, обговорювали ситуації "Як позбутися шкідливих звичок?", які наносять непоправну шкоду молодому організму.
    На завершення заходу другокласники провели веселу руханку та висловили слова подяки за цікавий та корисний для здоров'я захід.





    З учнями 1-Б класу шкільна сестра медична провела бесіду "Чистота - запорука здоров’я".


    Для учнів 8-А та 8-Б класів шкільна сестра медична Кравчук І.М. надала корисні поради "Як не стати заручником шкідливих звичок".
    Учні 4-Б класу (класний керівник Єрмак Г.П.) зустрілися з лікарем-стоматологом Переходько Раїсою Костянтинівною.
    Школярі дізналися, яку роль у нашому організмі відіграють зуби, разом із лікарем склали інструкцію з правилами догляду за зубами. Крім того, кожна дитина отримала сертифікат сяючої посмішки "Бобер Суперзуб".




    Крім того, у день Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом Ірина Миколаївна інформувала учнів 6-х класів про небезпеку і тяжкі наслідки зараження туберкульозом, засоби особистої і громадської профілактики інфекції.
    Проведені зустрічі допомогли школярам усвідомити цінність і значення здоров'я для повноцінного гармонійного розвитку та оволодіти практичними навичками контролю і збереження власного здоров'я, первинної профілактики захворювань. Заклали надійні підвалини для реалізації власних можливостей і талантів, зробивши своє життя яскравим і радісним для себе, корисним для народу і країни.

Немає коментарів:

Дописати коментар