неділя, 28 серпня 2022 р.

Родинна зустріч з НУШ

    Саме в такому форматі відбулася зустріч Костопільського ліцею №2 з батьками майбутніх першокласників.
    Ми ж знаємо, що готовність дитини до школи – це не одна ознака, не просто бажання-вміння читати й рахувати. Це сукупність великої кількості емоційних, моторних, соціальних, інтелектуальних ознак і компетентностей. І їхній розвиток йде не через спеціальну підготовку – на уроках або гуртках, – а через “життя”, середовище, власний досвід. Сьогодні, не лише з такими проблемами і запитаннями стикнулися батьки. Вони, як ніхто інший, хвилюються більше, ніж їхні дітки.
    Зустріч розпочалася із вітального слова директора закладу Божени Лук'яненко, яка у формі інтерактивної вправи-руханки познайомилася з батьками, а тепер вже - членами ліцейної родини. Крім того, батьки мали змогу відчути себе школярами, пройшовши коридорами ліцею, та познайомитися не лише з першою вчителькою Наталією Перебенесюк, але й асистентом вчителя, який працюватиме з дітками, Оленою Аргутою, практичним психологом Оксаною Примак-Моргус та практиканткою Надією Кухарчук.

    Після короткого знайомства Наталія Степанівна повела присутніх у клас, де підготувала цікавий батьківський урок за правилами НУШ у форматі фідбек. Він передбачав сучасні прийоми і методи спілкування. Батьки, граючись, висловлювали свої очікування, думки та підвели підсумки за допомогою рефлексії.





    Закінчився урок імітованою повітряною тривогою (трьома довгими дзвінками), після чого батьків познайомили з наявною захисною спорудою, яка знаходиться у ЗДО "Мрія", на відстані 170 м від корпусу. Батьки дали згоду на проведення уроків офлайн при наявності акту готовності захисної споруди.
    З метою здійснення психологічного супроводу батьків першокласників практичний психолог провела інтерактивне заняття "Разом ми йдемо до школи: нові реалії". На початку заняття батьки поділилися своїми очікуваннями від навчання їхніх дітей у ліцеї. Ця інформація дозволила правильно вибудувати пріоритети спілкування з батьками та побачити шляхи допомоги учням, якщо у них виникатимуть труднощі.






    У другій половині заняття Оксана Василівна надала практичні рекомендації батькам, як правильно організувати навчальний простір першокласника в умовах дистанційного навчання та воєнного стану.

    На завершення, для підняття емоційного стану, батькам запропонували роботу з метафоричними асоціативними картками. А класний керівник подарувала маленькі символічні подаруночки.

    Отже, звичайні батьківські збори в минулому і ця зустріч показала, що педагогіка партнерства починається з вільного спілкування між педагогом і батьками.

Немає коментарів:

Дописати коментар