вівторок, 9 квітня 2024 р.

Здоровим бути модно

Спорт - це не просто гра, це спосіб життя, який
вчить нас бути сильними, цілеспрямованими, витривалими
Роджер Федерер, олімпійський чемпіон

    Здоров’я людини – це головна цінність життя, його не купиш ні за які гроші. Але недаремно кажуть, що берегти здоров’я потрібно змолоду. Здоров’я – це стан повного фізичного, соціального і психічного благополуччя, а не лише відсутність хвороб. Активна діяльність людини, спрямована на збереження і покращення здоров’я – це і є здоровий спосіб життя. Давно доведено, що все, що робить людина - відбивається на стані її здоров’я. Людина в житті може йти двома шляхами: один – до здоров’я, інший – від здоров’я. Від того, який шлях ми обираємо залежить наше майбутнє. Зробити правильний вибір учням Костопільського ліцею №2 допомагають і заходи, проведені з нагоди Міжнародного дня спорту та Всесвітнього дня здоров'я.
    Учитель фізичної культури Бочкарьова О.В. провела із учнями 2-го класу змагання-перегони на самокатах, естафети та загальнорозвивальні вправи із гімнастичними палицями. Учні 4-Б класу за допомогою пазлів дізнавались про різні види спорту та на завершення виконали інтерактивні вправи.









    З метою промоції здорового способу життя учителем фізкультури Рахметовим Т.Н. у 7-их класах проведено естафети «Грай-перемагай». Ліцеїсти отримали заряд бадьорості та енергії, показали свою спритність та майстерність з різних видів спорту, жагу до перемоги.
    



    До участі у міжнародній акції «30 Days of Biking» 🚴🚴(30 днів їзди на велосипеді різними локаціями) власним прикладом залучила учнів 5-11 класів вчитель фізичної культури Середа Ю.М. Для учнів 4-6 класів Юлія Миколаївна провела змагання «Веселі старти». Інтерактивну гру ДоміНУШКА «Здоровим бути модно» проведено з учнями 4-А класу та гру «Здоров’я міф/факт» з учнями 5-Б класу.





    Лідери учнівського самоврядування за сприяння педагогів-організаторів Середи Ю.М. та Рижої І.В. провели для ліцеїстів ранкову руханку «Рух заради здоров’я».
    Учнями 5-х класів (класні керівники Фесюк Н.Є., Середою Ю.М.) створено та розміщено в холі ліцею інфографіку про здоровий спосіб життя.


    Окрім того, Наталія Євгеніївна провела у 5-А класі годину спілкування "Сім правил здорового способу життя". П'ятикласники зачитували правила і аналізували що необхідно робити, щоб вберегти своє здоров'я. Також учні розгадували тематичний кросворд, наводячи приклади з власного життя та виховуючи в собі бажання завжди бути здоровим. 

Немає коментарів:

Дописати коментар