четвер, 4 квітня 2024 р.

Моє здоров’я, моє право

   У рамках місячника «Здорова дитина – багата країна» та до Всесвітнього дня здоров’я та Дня боротьби з туберкульозом шкільна сестра медична Кравчук І.М провела бесіду «Туберкульоз та його профілактика» для учнів 11-А класу.
    Ірина Миколаївна підкреслила важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. Також навела статистику, що цей діагноз щороку встановлюють щонайменше 20 тисячам українців. Медсестра наголосила, що вкрай важливо діагностувати туберкульоз якомога раніше, тоді вищі шанси на успіх лікування і одужання та вказала на найтиповіші прояви туберкульозу:
  • кашель або покашлювання впродовж двох тижнів і більше;
  • підвищена температура тіла – від 37,2 °С;
  • різка втрата ваги;
  • зниження працездатності і загальна втомлюваність;
  • нічна пітливість;
  • виражена задишка;
  • при важких формах – кровохаркання.
  Ліцеїсти переглянули відеоролик «Профілактика туберкульозу» та обговорили основні профілактичні заходи, які варто застосувати, щоб захистити себе та оточуючих від цієї хвороби та назвали прості правила, щоб зупинити поширення туберкульозу.          
    На завершення зробили висновок, що необхідно вести здоровий спосіб життя, адже збереження і зміцнення здоров'я навіть у складних екологічних і соціально-економічних умовах забезпечує високу працездатність, добре самопочуття, ефективну адаптацію до змін довкілля.











Немає коментарів:

Дописати коментар