четвер, 2 січня 2025 р.

Персональний бренд - умова успіху свого «Я»

Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі.
Рухайтеся. Якщо немає вітру, беріться за весла.
Латинське прислів’я

    У перші дні нового року у Костопільській гімназії №2 пройшов теоретико-практичний семінар «Особистий бренд вчителя: як його створити». Метою зустрічі було наступне: визначити критерії успішності педагогічної діяльності вчителя, способи підтримки, супроводу, створення та розвитку іміджу педагога, його персонального бренда.
    Організатор заходу, заступник директора з навчально-виховної роботи Киріша Ірина Пилипівна, запропонувала актуальні та корисні інструменти для педагогів, які прагнуть підвищити свій рівень професійного розвитку та вибудувати успішну кар'єру в освітній сфері. Гостею зустрічі стала Голуб Іванна Григорівна-психологиня, письменниця, громадська діячка, волонтерка, авторка десяти книг і мама шістьох дітей. Іванна Григорівна запропонувала присутнім виконати вправу «Знайомство».
    Працюючи в групах, педагоги проаналізували саме поняття «бренд», обговорили формулу особистого бренду. Щоб сформулювати довгострокові та короткострокові цілі вчителі виконали SWOT-аналіз, який є важливим інструментом, що допомагає виявити сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Колеги дослідили складові персонального бренду та перспективи його монетизації. Допомагаючи вчителям знайти відповідь на питання «Як вийти на свою аудиторію?», Ірина Пилипівна продемонструвала як приклади YouTube канали Середи Ю.М., Олійник А.В., Тік-Ток Середи Ю.М.
    Виконуючи в групах вправу «Оголошення», педагоги складали «запит на кваліфікаційні вимоги», вербалізуючи свої уявлення, визначаючи для себе, яким повинен бути сучасний фахівець.

    Іванна Григорівна запропонувала присутнім виконати арттерапевтичні вправи - кожному намалювати логотип, знак, символ впізнаваності особистого бренду; написати п'ять особистісних характеристик, гасло або речення-доповнення до символу бренду. Потім колеги створювали бренд і гасло групи та презентували їх. Особливе захоплення викликала вправа «Сила не ідеальності», завдання якої - використати свою особливість як родзинку бренду.
    Особистий бренд – це нова валюта. І ми маємо навчитися з цим працювати. Бо ми – про майбутнє, а не про минуле.

Немає коментарів:

Дописати коментар