Вдосконалення професійної майстерності педагога – творчий перманентний процес. Здатність до навчання впродовж життя закладено у вимогах професійного стандарту вчителя та інших нормативних актів, а основне – це потреба часу. Вже ніхто не сумнівається, що неспинний прогрес перебуває у стрімкому постійному русі і, спинившись на мить, ризикуєш випасти з його течії. Тому сучасний вчитель постійно працює над самовдосконаленням, щоб бути завжди готовим сприймати запити допитливих учнів та сприяти розвитку їх компетентностей.
08 січня 2025 року у Костопільській гімназії №2 відбулася педагогічна рада "Професійний стандарт сучасного вчителя" у форматі методичного нетворкінгу.
На початку засідання директор Божена Лук'яненко ознайомила присутніх зі змістом та структурою Професійного стандарту вчителя, після чого у групах опрацювали трудові функції та компетентності, якими повинен володіти кожен педагог; окреслили траєкторію професійного розвитку.
Другим питанням педагогічної ради було визначення сильних і слабких сторін закладу за допомогою SWOT-аналізу для створення Стратегії розвитку гімназії на 2025-2027 роки.
Педрада видалася корисною та практичною, адже вчителі самостійно сформували чіткі орієнтири власного професійного розвитку, окреслили можливості підвищення престижу закладу, а також дізналися як запобігти необ’єктивному оцінюванню професійних компетентностей під час атестації та сертифікації.
Немає коментарів:
Дописати коментар