неділя, 10 січня 2021 р.

Освітнє середовище – чинник розвитку особистості молодшого школяра

    Днями у Костопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, у формі круглого столу, відбулось друге засідання методичної комісії учителів початкових класів з теми «Освітнє середовище – чинник розвитку особистості молодшого школяра».
    Засідання розпочалося із зустрічі в колі, де колеги змогли висловити компліменти один одному та визначити свої емоції в куточку настрою. Наступним кроком була екскурсія по творчих майстернях вчителів початкових класів та кабінету групи продовженого дня, де педагоги поділилися ідеями щодо створення інноваційного освітнього середовища. 



    Висвітлюючи питання інформаційної частини, на основі опрацювання методичної літератури, керівник методичної комісії Давидчук Тетяна Федотівна розв’язувала «вузлики теорії» про соціалізацію дитини Нової української школи для якісного оволодіння компетентностями учня, а вчителька початкових класів Тимошик Юлія Миколаївна демонструвала сучасні підходи та створення ситуації успіху для розвитку ключових компетентностей особистості дитини. 


    У практичній частині асистент вчителя Дідух Олена Петрівна ділилась досвідом роботи щодо особливостей організації освітнього процесу роботи в інклюзивному середовищі, а вчителька основ здоров’я Луцов’ят Філоніла Василівна давала цінні поради «Як протистояти булінгу в учнівському середовищі». 

    Вихователька групи продовженого дня Аргута Олена Іванівна, залучивши членів методичної комісії до практикуму, показала практичні прийоми та ефективні види ігрової діяльності для організації роботи з надмірно активними та гіперактивними учнями. 


    Інтерес та увагу присутніх викликала завершальна тренінгова вправа «Інноваційне середовище як фактор розвитку молодшого школяра», яку провела практичний психолог закладу Примак-Моргус Оксана Василівна.

Немає коментарів:

Дописати коментар