середа, 20 жовтня 2021 р.

Від теорії до практики

Життя - це їзда на велосипеді. 
Для того, щоб втримати рівновагу, 
потрібно постійно рухатися.
Альберт Ейнштейн
    Самореалізація особистості педагогічного працівника - це сучасний стратегічний тренд розвитку освіти. Останній день канікул став справжнім "методичним вибухом" для педагогів Костопільського ліцею №2. Адже упродовж дня відбувалося аж п'ять різноманітних заходів та засідань.
    Розпочався день із практичного заняття "Методи та форми взаємодії з учнями під час дистанційного навчання", яке підготувала творчий вчитель інформатики Олійник Алла Володимирівна за ініціативи керівника методичної комісії вчителів математичного циклу Козачок Л.В.

    Долучитися до заняття забажало дуже багато членів колективу, тому аудиторія учасників миттєво розширилася, адже всі знали, що тут буде креативно, цікаво і пізнавально.
    Алла Володимирівна у цікавій формі показала, які "родзинки" вона використовує на онлайн-уроках для тісної взаємодії з учнями, використовуючи можливості інтерактивної дошки Jamboard.
    Далі розпочалися засідання методичних комісій вчителів початкових класів, вчителів суспільно-гуманітарного циклу та вчителів природничого і художньо-естетичного циклів.
    Засідання методичної комісії вчителів суспільно-гуманітарного циклу пройшло у формі педагогічного діалогу з теми "Сприяння формуванню ключових і предметних компетентностей особистості у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін", під час якого вчителі ділилися досвідом пошуку шляхів, що сприяють формуванню в учнів умінь практично застосовувати свої знання на практиці, бо основним завданням навчального закладу є виховання компетентної особистості (керівник Фесюк Н.Є.) 


Актуально те, що на часі. Учителі історії Бородавка Л.В., Ушакова О.Ю., виступили з повідомленнями "Формування інформаційної компетентності учнів на уроках історії", "Розвиток правових компетентностей учнів в освітньому процесі"

А Симонець Н.В., учитель зарубіжної літератури, поділилася досвідом формування життєвих компетенцій на уроках зарубіжної літератури.
    Засідання методичної комісії природничого та художньо-естетичного циклів, фізичної культури та основ здоров'я проходило у формі методичної скриньки. Засідання розпочала керівник м/к Пшенко Л. В. з інтерактивної вправи, під час якої учасники отримали свої медалі-титули від випускників закладу. Інструктаж "Як зробити освітнє середовище безпечним: охорона життєдіяльності учнів під час освітнього процесу" провела вчитель основ здоров'я Луцовят Ф. В. Вчителька акцентувала увагу присутніх на обов'язковості проведення та фіксування різних видів інструктажів та профілактичних бесід, а також ознайомила присутніх із нормативними актами щодо безпеки життєдіяльноті учнів у закладі освіти. В рамках освітньої компанії "Так академічній доброчесності" члени методичної комісії переглянули онлайн-курс "Академічна доброчесність", ознайомились із 42 статтею Закону України «Про освіту». Крім того, було розглянуто інструктивні документи досягнень учнів з предметів згідно з критеріями оцінювання, удосконалено поняття "формувальне оцінювання".


    Дуже цікаво проходило засідання вчителів початкових класів на тему "Вчимося по-новому"(керівник Давидчук Т.Ф.), яке проходило у формі методичної сесії. Початком роботи була ранкова зустріч, на якій вчителі розкрили тему для обговорення. У теоретичній частині Козьмін А.В. познайомила присутніх з алгоритмом організації формувального оцінювання школярів. А у практикумі "Я оцінюю так...", педагоги, працюючи в групах, складали і презентували оціночні судження з різних предметів, як в усній, так і в письмовій формі.






    А на завершення такого плідного дня у Костопільському ліцеї №2 відбулося засідання команд психолого - педагогічного супроводу дітей, які навчаються в інклюзивних класах. Учасники засідання обговорили проблеми та перспективи роботи з дітьми, які здобувають освіту за інклюзивною формою навчання. Членами команди супроводу було здійснено моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами: рівень освітніх досягнень, сформованість соціальних та комунікативних навичок, аналіз результативності корекційно-розвиткових занять. На основі оцінки виконання ІПР було обговорено подальшу організацію освітнього процесу та реалізацію корекційно-розвиткових цілей з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Приєдналася до зустрічі через відеозв'язок психолог ІРЦ №1 Денисюк Інна Вікторівна, яка проводить з дітками корекційні заняття.



    Тож після такого плідного дня, отриманих кошик позитивних вражень, можна приступати до навчання.
    І нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем. (Ш.Амонашвілі)

Немає коментарів:

Дописати коментар