субота, 17 вересня 2022 р.

Олімпійський тиждень у ліцеї

Я ніколи не пробігав 1000 миль. Я б
ніколи цього не зробив. Я пробіг одну милю
тисячу разів.
Стью Міттлман (чемпіон з бігу)

   Традиційно у вересні у Костопільському ліцеї №2 проходить Олімпійський тиждень. Але цьогоріч нетрадиційним був формат проведення, адже здобувачі освіти брали в ньому участь в онлайн-режимі.
    З 12 по 16 вересня вчителі фізичної культури та ліцеїсти доводили, що займатись спортом можна і в домашніх умовах та без спеціального інвентаря. П'ятиденний челендж "Спорт- це життя" для учнів 9-11 класів організувала вчитель фізкультури Середа Ю.М. Олімпійський урок у форматі вікторини та з використанням інтерактивних завдань для здобувачів освіти провели вчителі Рахметов Т.Н. та Бочкарьова О.В. А руханка «Здоров'я у твоїх руках» під патріотичний трек надзвичайно захопила молодших школярів. Конкурс малюнків «Від здоров’я до спорту» для учнів 2- провела вчитель образотворчого мистецтва Кусік О.В. Інформаційні хвилинки «Видатні спортсмени світу підтримують Україну», «Про «Ігри нескорених» дали можливість нашим учням ще раз переконатись у незламності духу українців.
    Бажаємо кожному взяти свою олімпійську висоту.







Немає коментарів:

Дописати коментар