Емоційний стан та стресостійкість вчителя безпосередньо впливають на рівень його вигорання, власне здоров’я та самопочуття, а також на емоційний стан учнів та результативність роботи вчителя. Саме тому освітянам вкрай важливо піклуватися про себе в часи високої невизначеності та стресостійкості, щоб вчасно віднайти власні ресурси для відновлення життєвої енергії.
Саме з такою метою у Костопільському ліцеї №2 пройшов психологічний тренінг для педагогів «Як віднайти власний ресурс у сучасних умовах», підготовлений практичним психологом Примак-Моргус О.В.
За допомогою психологічних методик та вправ вчителі ліцею тренували свої вміння наповнювати власні ресурси, прислухатися до себе і шукати джерела своїх внутрішніх сил. Учасники тренінгу визначали, що допомагає відновити емоційну рівновагу саме їм: тілесні практики, творчість, музика, спілкування і т.д., адже кожній людині притаманна власна унікальна комбінація ресурсів боротьби з несприятливими обставинами. Для цього були опрацьовані вправи для відновлення емоційної стабільності, актуалізації соціальних ресурсів, а також особистості, створення рецепту стресостійкості у вигляді творчого продукту. Педагоги ліцею опанували практичні навички подолання стресу, відновлення власного ресурсу та отримали масу позитивних вражень.
Саме тому освітянам вкрай важливо піклуватися про себе в сучасних умовах, постійно віднаходити власні ресурси стійкості та життєвої енергії.
Немає коментарів:
Дописати коментар