субота, 27 листопада 2021 р.

На порозі майбутнього

    Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже, займатися тим, що тобі цікаво, приносити радість, - одна з умов відчуття життєвої повноцінності.
   Своє майбутнє ми визначаємо задовго до останнього шкільного дзвінка. Вибираючи професію, намагаємось зважити всі «за» та «проти» того чи іншого заняття, що приваблює, «приміряти його на собі». Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому себе почуватимеш.
   Тому, з метою активізації профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді, з 22 по 26 листопада у Костопільському ліцеї №2 було проведено тиждень профорієнтації "У творчій праці зростаємо, чимало вміємо і знаємо".
  Жвавий інтерес та захоплення викликали майстер-класи, проведені протягом Тижня. Зокрема, вчитель трудового навчання Ромашко Н.Р. з учнями 4-Б класу виготовила закладки "Тигрюля". Діти повторили правила поводження з книгами та детально ознайомилися з професією бібліотекаря. Четвертокласники, виготовляючи закладку, загадували бажання на Новий рік, адже рік Тигра змушує рухатися швидше до своїх мрій.






    З метою сприяння професійному самовизначенню, формуванню позитивного ставлення до професій, у 4-А класі вчитель образотворчого мистецтва Кусік О.В. провела майстер-клас із квілінгу, де діти мали змогу створити листівки своїми руками.



    У форматі тижня учні 6-А класу (кл. керівник Киріша І. П.) представили мультимедійний проєкт "Взуттєва перерва" до якого увійшли презентація "Слід взуття в історії" та відео, відзняте самими учнями "Лайфхаки про взуття, які врятують на все життя” Цифровий варіант проєкту розміщено на платформі Classroom для учнів 5-8 класів, а для молодших школярів організовано виставку в оригінальному форматі в коридорі ліцею.



    24 листопада відбулася онлайн-зустріч класних керівників ліцею із начальником відділу активної підтримки безробітних Костопільської філії Рівненського ОЦЗ Лопушанською Світланою Василівною "Профорієнтація: виклики сьогодення", на якій було обговорено спільну стратегію, методику, подальше планування системних заходів щодо профорієнтації учнів.
  
   У  світі існує безліч професій, але серед них є незвичайні та рідкісні, такі, наприклад, як: арборист, тітестер, престідіжитатор, грінкіпер, клакер та інші. Завдяки інтерактивній вправі учні 7-А класу дізналися чим займаються люди, які обрали ці професії. Також у рамках тижня профорієнтації класний керівник Пшенко Л.В. запропонувала учням взяти у своїх батьків бліц-інтерв'ю на тему "Що для мене моя професія"
        Класні керівники 5-11 класів провели дистанційно тематичні години спілкування у Classroom.
    Упродовж Тижня у шкільній бібліотеці діяла інформаційна поличка "Вибір професії. Ким стати?", яку підготувала Токар А.О.

    Тож хай майбутні професії наших школярів принесуть їм радість, моральне та духовне задоволення, адже вдало обрана професія – ключ до успіху.

Немає коментарів:

Дописати коментар