четвер, 30 грудня 2021 р.

Оцінювання без знецінювання

    Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації освітнього процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів. Тому на педагогічній раді, яка відбулася у Костопільському ліцеї № 2 розкрито тему «Оцінювання без знецінювання: сучасні практики».
    На засідання було запрошено освітнього експерта Юлію Олегівну Плющ, яка познайомила присутніх із сучасними підходи до оцінювання, його функціями та завданнями, сутністю автентичного та формувального оцінювання. Через тренінгові вправи педагоги досліджували інструментарії та методи, які потрібно використовувати у запропонованих підходах до оцінювання здобувачів освіти, щоб процес оцінювання не став знеціненням, створювали побажання один одному на Новий 2022 рік через оцінювання факторів, важливих кожній методичній предметній комісії. Використовуючи інтерактивні інструменти, познайомилися з Інтернет-платформами для формувального оцінювання. Рефлексію провели за допомогою ментальної картки «Карти знань».
  
  Заступник директора Несесюк Л.Р. презентувала тему «Учнівське самооцінювання в сучасній школі – невід’ємний елемент навчання». 
    Після чого учителі активно працювали у групах, знайомилися з новими методами взаємооцінювання, виконуючи практичні вправи, які підготувала учитель початкових класів Ковтун І.А.



    Киріша І.П., заступник директора з навчально-виховної роботи познайомила присутніх з результатами анкетування учнів 5-11 класів «Самооцінювання учнями свої досягнень, навичок, умінь та поведінки» та вчителів «Компетентність учителя з оцінювання. Врахування сильних сторін під час оцінювання» за фінською системою.
    На завершення педагогічної ради директор закладу Божена Лук’яненко наголосила, що наявність відкритої, прозорої системи оцінювання – це шлях до якісної освіти. А тому, необхідні зміни у підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів. При формуванні системи оцінювання у закладі освіти, потрібно пам'ятати, що оцінка має стимулювати учнів до навчання, а не використовуватись для покарання.

Немає коментарів:

Дописати коментар